"A vida dos corruptos e a católica son excluíntes". Así de tallante se amosa Luís Rodríguez Patiño, o cura de Xestoso,
un párroco moi coñecido polas súas contundentes críticas contra os
corruptos, os privilexios da xerarquía eclesiástica e polas súas
opinións sobre asuntos espiñentos para o catolicismo, como o
preservativo ou a homosexualidade.
"Sería necesario que se aprobe un decreto universal por parte da Santa Sé porque podería influír nas dinámicas dos políticos
e banqueiros que se declaran católicos", apunta. "Vivimos nunha
sociedade secularizada e quizá a excomunión pode ser vista como algo
secundario.
Para algúns, que a Igrexa se pronunciara sobre este tema
conta pouco, pero moitas persoas que se declaran cristiás ou católicas e
van a misa os domingos son corruptas. Aí créase un problema de
conciencia grave. Deben escoller entre a vida mafiosa ou a católica
porque son excluíntes", asegura.
Así, destaca que só existiría o perdón contra os corruptos se "reparan o dano causado,
restitúen o diñeiro e piden perdón ás súas vítimas". E o certo é que
para Rodríguez Patiño, "non é posible que un corrupto poida ser padrino
de bautizo". "Excomulgar a estas persoas é unha pena medicinal", indica e
lembra que o Papa di que a corrupción é unha enfermidade da que hai que
curarse.
"A enfermidade é grave e é necesaria unha medicina pesada.
Tamén é necesario prohibir os funerales relixiosos ou que os corruptos
non poidan facer de padrinos de bautizo ou nos matrimonios", engade.
Non é a primeira vez que o cura de Xestoso carga contra os corruptos.
Hai uns meses pedía firmas, a través de change.org, para esixir aos
"ladróns e corruptos" que devolvan o diñeiro subtraído das arcas
públicas. A súa petición ía dirixida ao Defensor do Pobo paa que "os
ladróns e corruptos devolvan o que roubaron", e engadía unha segunda
petición para "que os políticos perdan os seus privilexios".
Este mesmo sacerdote foi protagonista doutra acción destaca, cando instalou un portal de Belén precintado por desafiuzamento
e embargado polos bancos, con escrache ao Rei Herodes e o neno Xesús en
mans da beneficencia, porque os seus pais carecían de medios para
alimentalo, no que pretendía ser un eco da realidade social de moitas
familias en graves dificultades económicas." (Galicia Confidencial, 11/07/17)
No hay comentarios:
Publicar un comentario